«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Зеренді ауылының Мәлік Ғабдуллин атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа - гимназия имени Малика Габдуллина села Зеренда отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сан есім

08.06.2017

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Асқанбаева Гүлнұр Баймұқаметқызы

3-сынып.

Оқушылар саны: 17    

Ақмола облысы

Зеренді ауданы «М.Ғабдуллин атындағы жалпы білім

беретін орта мектеп» КММ

 

 

                  20.04.2017

жыл   2- сабақ. 

           

Тема  урока

Имя  числительное

 

Сабақтың атауы

 

               Тақырыбы: Сан есім

 

Сілтеме:

 Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина,

Ф.С.Лекерова

 «Алматыкітап   баспасы» 2013ж. Сабақ жоспары.

Оқу  мақсаты:

 

Оқушылар сан есім туралы алған білімдерін

тұжырымдайды.

Дағдылар.

Сөйлем ішінен сөздерге  сұрақ қою арқылы сан есімді таба алу.

Табыс критерийі:

Барлық оқушылар жасай алады:

Сан есім туралы  біледі.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Сөздерге сұрақ қою арқылы

сан есімді  ажырата алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Өз ойын тұжырымдап, дәлелдей

алады.

 Міндеттер:

 

1.Оқушылардың өз ойын жинақтай

алуын, ойларын еркін жеткізуін, белсенділігі мен ізденімпаздығын, сабақта

алған білімдерін  тиімді қолдана білуін

дамыту.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:

1.Оқушылардың берілген ақпараттар  арқылы аталған тақырыпты меңгеруі;

2.Оқушыларды өзін-өзі бағалауға қалыптасуын үйрету;                

3. Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақта туындаған негізгі идеялар:

1.Оқушының 

өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2.Тақырыпты түсінуі  арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын

қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

1.Бірлесіп жұмыс істейді, пікірлерін айтады.

2.Еркін сөйлейді, идея айтады. Қорытынды жасайды.

3.Оқушылар зат есімнің жекеше және көпше

түрлерін  сұрақтар қою арқылы ажырата

алады.

 

 

                       

Просмотров: 435

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст