«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Зеренді ауылының Мәлік Ғабдуллин атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа - гимназия имени Малика Габдуллина села Зеренда отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қыз Жібек» лиро – эпостық жыры

06.01.2021

Сабақтың тақырыбы:

Көне күндерден жеткен жәдігерлер

«Қыз Жібек» лиро – эпостық жыры

 

Мектеп:ЖББОМ

Күні:

Мұғалімнің аты – жөні:  А.С.Садыкова

Сынып: 7

Қатысқандар: 10

Қатыспағандар: -

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

7.Т/О1.1.1. «Қыз Жібек» жыры бойынша сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.О/Ж1.2.1. Жырдағы кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлердің тұлғалық болмысын талдау..

7.А/Ж1.3.1. Жырдың негізгі кейіпкерлері типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Жырдың сюжеті бойынша кейіпкерлерді біледі, сюжеттің құрамдас бөліктері туралы айтып бере алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіндегі кейіпкерді суреттейді, мінездерін іс – әрекеттері арқылы аша алады.

Кейбір оқушылар  орындай алады:

Жырдағы көркем образдардың жасалуына талдай алады, образдардың   типтерін анықтайды, өз ойларын нақтылы мысалдар арқылы дәлелдей алады.

 

Бағалау критерийлері

Жетістік критерийі:

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: кейіпкерлер бейнесін суреттей алады, іс – әрекеттері арқылы образдық талдау жасайды, мәтіннен дәлелдемелер келтіреді, тілдік бірліктерді қолданады.

 

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Лиро – эпостық жыр, композиция, пролог, эпилог, троп түрлері.

 

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер

 

Талқылауға арналған сұрақтар: «Қыз Жібек» жырының тарихы туралы жазылған деректерді пайдалана отырып, жыр туралы шағын зерттеу жасаңдар. Зерттеуде мынадай сұрақтарға жауап беріңдер:

1. «Қыз Жібек» жырының қанша нұсқасы бар?

2. Жырды зерттеуге үлес қосқан қандай ғалымдарды білесіңдер?

3. Қазақ мәдениетінде «Қыз Жібек» оқиғасының желісімен қандай өнер туындылары дүниеге келген? (Кино, опера, балет, көркемсурет т.б. бар ма?)

Алдыңғы оқу

Лиро – эпостық  жырлар туралы түсінік алу.

Жоспар

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер / ресурстар

Сабақтың басы

1. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу.

2. Тренинг: «Шаттық шеңбері».

 Ұлттық киімдер  қимасын құрастыру арқылы топқа бөлу.

 – 3 минут.

Болжам жасау.

Аудиотаспаға мән беріңдер. ( «Гакку» өлеңін тыңдатамын).

Ойқозғау: 1,2.

Бағалау критерийлері:

  • сыныпта ынтымақтастық қарым – қатынас орнатады;
  • шығарма тақырыбын анықтай алады;
  • идеясын түсінеді.

Сабақ тақырыбы мен мақсаттарын анықтап, бағалау критерийлерімен танысады.

Оқулық,

Хрестоматия,

аудиотаспа

Сабақтың ортасы

І. «Қыз Жібек» жырының берілген үзіндісі бойынша жырдың көркемдігі.

Жырдағы сюжеттер.

«Қыз Жібек» жырының тарихы туралы жазылған деректер.

«Қыз Жібек» жырының нұсқасы.

 

ІІ. Топтық жұмыс.

1 – топ. Жырдың шығу тарихы мен зерттелуі туралы материалдарды қарастырады.

2 – топ. Жырдың сюжеті арқылы композициялық жүйесін талдайды.

3 – топ. «Қыз Жібек» жырының нұсқасы.

 

Сергіту сәті. Баяу орындалып тұрған әуезді  үнтаспасын жіберім.

 

ІІІ.   Жұптық жұмыс

Кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, образдар типін анықтайды. / Жағымды – жағымсыз кейіпкерлерге талдау/.

Бағалау критерийлері:

  • ойын әдеби тілде толық жеткізеді;
  • іс – әрекеттерін талдап, дәлелдейді.

 

ІҮ. «Ұнатамын - ұнатпаймын» әдісі арқылы кейіпкерлердің мінез ерекшелігін талдау.

 

Ү. «Қазынаны ізде» мәтінінен троп түрлерін теріп жазады, түрін ажыратады.

Жетістік критерийлері.

Критерийлер

Дескрипторлар

  • троп түрлерін табу, мағынасын ажырату;
  • троп түрлеріне талдау жасау

Метафора, эпитет, теңеулерді тауып, мағынасын түсіндіреді

 

 

Сабақтың соңы:

Кері байланыс: «Баспалдақ» әдісі бойынша өз ойын жазады, ортаға салады.

Жетістік критерийлері.

 

Критерийлер

Дескрипторлар

  • өз ойларын ортаға салады;
  • білетін, үйренген, білгісі келетін білім деңгейлерін анықтайды.

 

Қосымша ақпарат:

 

Саралау –

Оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау –

Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймын?

Пәнаралық байланыс.

Денсаулық және қауіпсіздік.

АКТ –мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс ( тәрбие элементі)

Мәтіндегі кейіпкерлер портретін, бойындағы қасиеттерін, іс – әрекеттерін талдауға тиімді әдіс – тәсілдер  таңдалады, бағыт беріледі. Мәтін идеясындағы туған – туыстың қадірін білдіретін мақал – мәтелдер, тұрақты тіркестердің мағыналары ашылады, өмірде қолдана алуға ықпал жасалады. Білімдерін толықтыру мақсатында топ ішінде жеке, жұптық жұмыстар беріледі.

Қалыптастырушы бағалау. ( Оқушыларға өз оқуын жақсарту туралы кері байланысты пікірлер мен ұсыныстар беру мақсатында қалыптастырушы бағалауды үздіксіз жүргізіп отырамын, баға қойылмайды).

Денсаулық, қауіпсіздік ережелері сақталады. Оқуды жақсарту үшін АКТ қолданылады. «Мәңгілік ел» идеясының маңызды құрамдас бөлігі болып табылатын көне күндерден жеткен рухани жәдігерлер туралы білімдерін жетілдіреді.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау  жақсы іске асты ма? ( Тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Өз сабағымды талдау үшін осы бос орынды пайдаланамын? Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беремін.

 

       

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың   бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.

 

Просмотров: 911


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст