Short Term Plan
/public/files/2021/1/11/110121_151514_gomeostaz.docx
Subject: Biology Пән: Биология Chapter 8.6 Coordination and regulation Бөлім Координация және реттелу . |
School: Мектеп М.Ғабдуллин атындағы ЖББОМГ
Topic: HOMEOSTASIS Тақырыбы: ГОМЕОСТАЗДЫ САҚТАУ МЕХАНИЗМІ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Date: Күні: |
Teacher s name: Sholtysheva К.К Мұғалімнің аты- жөні: К.К.Шолтышева |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grade: 9ә Сынып: 9ә |
Number present: Қатысқаны: |
absent: қатыспағаны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
The aim of the lesson Мақсаты |
to form a concept of the constancy of the internal environment of the body. организмнің ішкі ортасының тұрақтылығы туралы түсінік қалыптастыру.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lesson objectives Сабақ мақсаты |
- - Explain the mechanism of maintaining the stability of the internalenvironment of the body. - ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтау механизмін түсіндіріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Language objective Тілдік мақсат |
- Students will be able, through speaking skills, to identify the basic elements of the internal environment of the body, through the writing skill, will find the relationship between blood lymph and tissue fluid Оқушылар сөйлеу дағдылары арқылы дененің ішкі ортасының негізгі элементтерін анықтай алады, жазу шеберлігі арқылы олар қан лимфа мен ұлпа сұйықтық арасындағы байланысты таба алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To use new terminology during the lesson Blood, lymph, tissue fluid, homeostasis, internal environment to maintain,condition,surrounding, to adapt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Previous learning Алдыңғы білім |
preface |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planned timings Уақыты |
Planned activities Жоспарланған іс-әрекет |
Resources Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Start Басы 2 min
Тақырыпты ашу 2 мин
problem question проблемалық сұрақ
3мин
3мин
TERMINOLOGY
5мин
Speaking 5 min
Reading Writing
5-7мин
5 min
level task personal work /Сахова Сара / translate
|
Greeting - Good morning! How are you? I'm glad to see you today! I think you are ready for our lesson. Let s start lesson! we will work in groups first group " А" second group "В" third "С"group
What is in this box? What are the assumptions? What do you need to do? Бұл заттардың не үшін қажет?
HOMEOSTASIS
What would you like to know? Сіз нені білгіңіз келеді? 1, What is homeostasis? Гомеостаз дегеніміз не?
2, How is the constancy of the internal environment of our body maintained? Денеміздің ішкі ортасының тұрақтылығы қалай сақталады? 3, Who regulates constancy within the body? Дене ішіндегі тұрақтылықты кім реттейді? 4, What happens if constancy is broken? Тұрақтылық бұзылса не болады?
How our body keeps the same temperature in cold and hot weather ? Біздің денеміз суық және ыстық ауа райында бірдей температураны қалай сақтайды? why? Неге? Key terms Homeostasis- maintaining a relatively constant environment within the body. Гомеостаз - организмдегі салыстырмалы түрде тұрақты ортаны сақтау. Thermoregulation - the control of body temperature. Терморегуляция - дене температурасын бақылау.
Егер эндокриндік жүйені оркестрмен салыстыратын болсақ, онда композитордың рөлі гипоталамусқа, гипофизге дирижер, ал оркестр студенттеріне эндокриндік бездер жатады
We simulate the situation of regulation of blood glucose Біз қандағы глюкозаны реттеу жағдайын модельдейміз Work in pairs( Жұптық жұмыс) 1,Homeostasis is provided by the nervous and endocrine (humoral) systems. Гомеостазды жүйке және эндокриндік (гуморальды) жүйелер қамтамасыз етеді. 2. Blood glucose absorption. Қандағы глюкозаның сіңуі
3. It produces the hormone insulin.Ол гормон инсулинін шығарады. facts If the body temperature rises over 40C proteins of the body lose their shape .After this .they cannot carry out their function and cells start to die. Егер дене температурасы 40 С-тан асса, дененің ақуыздары пішінін жоғалтады .Одан кейін олар өз функцияларын орындай алмайды және жасушалар өле бастайды |
speak their assumptions өз болжамдарын айту
Writes the definition of key terms. Негізгі терминдердің анықтамасын жазып алады .
listen and repeat
listen and repeat
Тыңдайды ,қайталайды
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assessment Бағалау 3 мин |
Speaking Peer assessment |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Homework 1 мин Үйге тапсырма |
Read paragraph 2, learn new words |
presentation |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reflection Рефлексия 4мин |
How was the lesson? I was in the lesson .... I feel great Was it clear? it was difficult for me in the lesson |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||