«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Зеренді ауылының Мәлік Ғабдуллин атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа - гимназия имени Малика Габдуллина села Зеренда отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Гомеостаз

11.01.2021

                                                            Short Term  Plan

 /public/files/2021/1/11/110121_151514_gomeostaz.docx

Subject:   Biology

Пән: Биология

  Chapter 8.6

Coordination and regulation

Бөлім    Координация және реттелу .

School:     Мектеп М.Ғабдуллин атындағы ЖББОМГ

 

Topic: HOMEOSTASIS

Тақырыбы: ГОМЕОСТАЗДЫ  САҚТАУ МЕХАНИЗМІ

 

Date:

Күні:

Teacher s name: Sholtysheva  К.К

Мұғалімнің аты- жөні: К.К.Шолтышева

Grade:

Сынып:

Number present:

Қатысқаны:

absent:

қатыспағаны:

The aim of the  lesson

Мақсаты

to form a concept of the constancy of the internal environment of the body.

организмнің ішкі ортасының тұрақтылығы туралы түсінік қалыптастыру.

 

Lesson objectives

Сабақ мақсаты

 - - Explain the  mechanism of  maintaining the stability of  the internalenvironment of the body.

- ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтау механизмін түсіндіріңіз.

Language objective

Тілдік мақсат

- Students will be able, through speaking skills, to identify the basic elements of the internal environment of the body, through the writing skill, will find the relationship between blood lymph and tissue fluid Оқушылар сөйлеу дағдылары арқылы дененің ішкі ортасының негізгі элементтерін анықтай алады, жазу шеберлігі арқылы олар қан лимфа мен ұлпа сұйықтық арасындағы байланысты таба алады

 

To use new terminology during the lesson

 Blood, lymph, tissue fluid, homeostasis, internal environment

to maintain,condition,surrounding, to adapt

Previous learning

Алдыңғы білім

preface

Planned timings

Уақыты

Planned activities

Жоспарланған іс-әрекет

Resources

Ресурстар

Start

Басы           

2  min

 

 

 

 

Тақырыпты ашу

2 мин

 

problem question

проблемалық сұрақ

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

TERMINOLOGY

 

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Speaking

5 min

 

 

 

 

 

 

 

Reading

Writing

 

5-7мин

 

5 min

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 level task personal work

/Сахова Сара /

translate

 

Greeting

- Good morning! How are you? I'm glad to see you today!

  I think you are ready for our lesson. Let s start  lesson!

we will work in groups

first group " А"

second group "В"

third "С"group

 

What is in this box?  What are the assumptions? What do you need to do? Бұл заттардың  не үшін қажет?

 

 

HOMEOSTASIS

 

What would you like to know? Сіз нені білгіңіз келеді?

1, What is homeostasis? Гомеостаз дегеніміз не?

 

2, How is the constancy of the internal environment of our body maintained?

Денеміздің ішкі ортасының тұрақтылығы қалай сақталады?

3, Who regulates constancy within the body? Дене ішіндегі тұрақтылықты кім реттейді?

4, What happens if constancy is broken? Тұрақтылық бұзылса не болады?

 

How our body keeps the same  temperature in cold  and hot  weather ?

Біздің денеміз суық және ыстық ауа райында бірдей температураны қалай сақтайды? why? Неге?

Key terms

Homeostasis- maintaining a relatively constant  environment within the body. Гомеостаз - организмдегі салыстырмалы түрде тұрақты ортаны сақтау.

Thermoregulation - the control of body  temperature. Терморегуляция - дене температурасын бақылау.

 

Ағылшын тілі

Қазақ тілі

Орыс тілі

1

To maintain

Ұстап тұру

Поддерживать

2

Homeostasis

 

Гомеостаз

3

condition

Жағдай

Состояние

4

Surrounding

Қоршаған

Окружающий

5

To adapt

Бейімделу

адаптироваться

6

Thermoregulation

Жылуды реттеу

Терморегуляция

7

Sweat

Тер

Пот

8

To evaporate

Булану

Испаряться

9

To reduce

Азайту

Уменьшать

10

To shiver

Дірілдеу

Дрожь

11

opposing

Қарама- қарсы

противоположный

 

Егер эндокриндік жүйені оркестрмен салыстыратын болсақ, онда композитордың рөлі гипоталамусқа, гипофизге дирижер, ал оркестр студенттеріне эндокриндік бездер жатады

 

 

" А"

 

 

 

" В"

 

 

 

" С"

 

 

 

We simulate the situation of regulation of blood glucose

Біз қандағы глюкозаны реттеу жағдайын модельдейміз

Work in pairs( Жұптық жұмыс) 

1,Homeostasis is provided by the nervous and endocrine (humoral) systems. Гомеостазды жүйке және эндокриндік (гуморальды) жүйелер қамтамасыз етеді.

2. Blood glucose absorption. Қандағы глюкозаның сіңуі

 

3. It produces the hormone insulin.Ол гормон инсулинін шығарады.

facts

If  the body  temperature rises over 40C proteins of the body lose their shape .After this .they cannot carry  out their function and  cells start to die. Егер дене температурасы 40 С-тан асса, дененің ақуыздары пішінін жоғалтады .Одан кейін олар өз функцияларын орындай алмайды және жасушалар өле бастайды

 

 

 

 

 

 

 

speak their assumptions өз болжамдарын айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Writes the definition of key terms.

Негізгі терминдердің анықтамасын жазып алады .

 

 

 

listen and repeat

 

listen and repeat

 

Тыңдайды ,қайталайды

 

Assessment

Бағалау 3 мин

Speaking

Peer assessment

 

Homework 1 мин

Үйге тапсырма

Read paragraph 2, learn new words

presentation

Reflection

Рефлексия

4мин

How was the lesson? I was in the lesson ....

I feel great

Was it clear? it was difficult for me in the lesson

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 803


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст