САБАҚ: Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі. |
Мектеп: « М.Ғабдуллин атындағы ЖББОМ» | |||||||||||||
Күні: 21.12.2017 жыл. |
Мұғалімнің есімі:СадыковаАзинаСексеновна
| |||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар: 0 | ||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
5Т/Ж1. Кейіпкерлер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын ашу. 5Б/С3. Шығармадағы кейіпкерлерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. | |||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Барлық оқушылар: | |||||||||||||
| ||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
Кейбіроқушылар: | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі, кейіпкерлерді сипаттау, талдау жұмысы. | |||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, көркем еңбек, жағырапия, тарих,
| |||||||||||||
Алдыңғытақырып |
Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт». «Ішкі және сыртқы шеңберіне» тұрады. | |||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған тапсырмалар (төменде жоспарланғантапсырмаларменқатар, ескертпелердіжазамын) |
Ресурстар | ||||||||||||
Кіріспе.Басталуы 3 минут
|
Топқа бөлу 2 минут «Ішкі және сыртқы шеңберін» құрамын. Қобдишаның ішіне 10 және 25 сомдық ақша салып әкелемін. Оқушыларға қобдишадан ақшаны алуларын сұраймын. Ақшаның 10 сомдығын алған оқушыларды «Еңбекқор» тобына жайғастырамын және 25 сомдығын алғандарды «Еңбексүйгіш» тобына бөліп отырғызамын. Болжам жасау. Тақтаға еңбекке байланысты суреттер ілемін. Сол суреттердің нәтижесінде сабақтың тақырыбын ашып аламын.
|
1 Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әр түрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
| ||||||||||||
Негізгібөлім 15 минут |
Білу және түсіну 15 минут Жеке жұмыс. І. Мәтінді оқып шығу. ІІ. Әңгіменің негізгі идеясын үш сөйлеммен тұжырымдап, ойымызды мақал – мәтелдермен түйіндейік. ІІІ. Әңгімедегі оқиға қай жерде өтеді? Оқиға өткен мекенді картадан тауып келуді үйге кейбір оқушыларға берілді. ІҮ. Сендердің ойларыңша, Антон қандай адам? Ү. Шығармадан автордың Антонға берген бағасын мәтін бойынша ретімен баяндайық. Аудиоға назар аударамыз. ІІ. Топтық жұмыс. 1 – топ. Автор не себепті таңғалды? Себебі ......... 2 – топ. Салып келген суреттерің мен тыңдалған әңгіме мазмұнын салыстырып айтып беріңдер? Себебі ............. Сергіту сәті. «Биші бобер» ІІІ. Жұптық жұмыс «Ұнатамын - ұнатпаймын» әдісі арқылы «Антон өміріндегі тіленшіліктің зияны мен еңбекпен тапқан байлықтың пайдасы» туралы негізгі көзқарастарыңды тұжырымдаңдар. Проблемалық сұрақ. Шынайы өмірмен салыстыру.
Қалыптастырушы бағалау: 1. Барлық оқушылар. «Дүние қалай етсек табылады екен?» ойыңды жаз. 2. Оқушылардың басым бөлігі. Төмендегі мақал – мәтелдің мағынасын ашып жазыңдар: Жалқаулық аздырады, Еңбек оздырады. 3. Кейбір оқушылар. Антонның қайыр сұрауына не себеп болуы мүмкін?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
А4 қағазына фламастермен жазып, тақтаға шығып іліп, бір оқушы жұмысты қорғайды.
Сұрақтар құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере алады. | ||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут
Бағалау
|
Кері байланыс: Әр оқушыға жеке сызба таратылады, яғни бүгінгі тақырып бойынша не меңгере алдың, не сәтті болды, өз жұмысыңа көңілің толды ма, нені жүзеге асыра алмадың. Жұмыстарын жинап аламын, себебі берілген жауаптары арқылы келесі сабағымды жоспарлаймын.
«Менің көңіл – күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып ( немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар: «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. «Ашық журнал» әдісін қолдана отырып, оқушылар өздеріне баға қояды. |
| ||||||||||||
Үйге тапсырма: «Байлықтың көзі - еңбекте» тақырыбы бойынша эссе жазу. | ||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушының деңгейлік білімін тексеруді қалай жоспарлаймын? 1. Қосымша деректер жинақтау. 2. Шынайы өмірмен салыстырып келу, нақты деректер келтіру. 3. Сурет салып келу.
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Белсенді әдіс – тәсілдер арқылы мен мақсатыма жеттім, соның ішінде әңгіменің негізгі идеясын, жеке, топқа, жұпқа бөлу арқылы әңгімедегі кейіпкерлерді салыстыра суреттей отырып, қарама – қарсы суреттеулерді таба білді және оқушылар берілген тапсырмаларды орындай отырып сабақтың мақсатын ашты. | |||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіругекөмектесетін не білдім? |