«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Зеренді ауылының Мәлік Ғабдуллин атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа - гимназия имени Малика Габдуллина села Зеренда отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Шебер сынып

05.01.2017

11 сынып

Сабақтың

тақырыбы: ХҮІ-ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ-жоңғар қатынастары.

Сабақтың

мақсаты: Оқұшыларды ҰБТ-ға сапалы дайындау.


Білімділік: Қазақ-жоңғар қатынастары

туралы өткен тақырыптарды жүйелеу және бекіту;

ХҮІ-ХҮІІІ ғасырлар кезіндегі Қазақстан жеріндегі қалыптасқан

жағдайларды қамти отырып, Қазақ 

хандығының саяси  кезеңдері туралы

баяндай келіп, оқушылардың өз халқының тарихын толық меңгеруіне ықпал ету.

Дамытушылық: Оқушылардың тарихи оқиғалар жөнінде өз көзқарасын қалыптастырып,

ой қорытуға дағдыландыру. Түрлі тірек – сызбалар мен танымдық тапсырмалар

арқылы тарихи ой - өрісін кеңейту.

Тәрбиелік: Өз елінің тарихын білуге, Қазақ тарихындағы мемлекет қайраткері

ретінде халқына сіңірген тарихи еңбегін бағалай білуге, құрметтеуге,

ұлтжандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: интерактивті

Сабақтың

типі: өткен тақырыптарды қайталау және бекіту сабағы

Сабақтың әдісі: ауызша баяндау, сұрақ - жауап. Түрлі тірек - сызбалар, түрлі

танымдық тапсырмаларды орындау

Сабақтың көрнекілігі: электрондық презентациялар, карточкалар, кластер, тест,

бағалау парағы, карта, тірек - сызбалар, т. б.

Сабақтың барысы:

-Ұйымдастыру

кезеңі:

Оқушылармен амандасу.

Оқу құралын тексеріп түгендеу.

Топтарға бөлу:

І топ «Білімділер»

ІІ топ. «Білгірлер»

ІІІ топ. «Тапқырлар»

Жұмыс барысымен танысу.

 

Тренинг:

Әрқайсыңыз бір жұлдысыз. Әлемді ұстап отырған сіздерсіз! Болашақ сіздердің

қолдарыңызда. Ал осы қолымызға қаншалықты көңіл аударамыз?

Ендеше

бәріміз алақанымызға қарайық, мұнда не көреміз? Ойлы-қырлы сызықтар, жылылық,

алақандарымызды бір-бірімізге көрсетіп, жылылық, сәттілік тілейік.

Бас

бармақ-мен, балаң үйрек-сізге, ортан терек-әлемдегі, шылдыр шүмек-барлық,

кішкентай бөбек-жақсылықты тілеймін.

Сәлем

досым! Қол беріп амандасамыз.

Қалың

қалай? Иығын қағып амандасамыз.

Қайда

болдың? Бір-бірімізбен кулағының ұшын тартып амандасамыз.

Сағындым!

Өз жүрек тұсын ұстаймыз.

Сен

келдің бе? Екі қолын жаяды.

Керемет!

Құшақтасады.

 

Оқушылардың

зейінін сабаққа аудару.

"Миға

шабуыл"-"Көшпенділер" көркем фильмінен үзінді- "Қазақ-жоңғар қатынастары".

Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

 

Бүгінгі

сабақтың тақырыбы "ХҮІ-ХҮІІІ ғасырдағы

Қазақ-жоңғар қатынастары".

Қазақ-жоңғар қатынастары туралы өткен

тақырыптарды еске түсіру арқасында оқушылардың

тақырып бойынша ҰБТ-ға дайындықтың сапасын анықтау.

 

р/с

Уақыт

Сабақтың

кезеңдері

Ұстаздың

іс әрекеті

Оқушының

іс әрекеті

1

1

минут

Тренинг-психологиялық

дайындық

Тренингті

өткізеді

Екі

адамнан қарама-қарсы тұрақала тренингке қатысады

2

1

минут

Топтаға

бөлу

Таратпа

суреттер арқылы топтарға бөледі. Топ басшысын анықтайды

 

Ұш

топқа бөлініп жайғасады

3

2

минут

"Миға

шабуыл"-"Көшпенділер" көркем фильмінен үзінді

Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

Тақырыпты

анықтайды

4

2

минут

Тақырып

бойынша электрондық презентация

Презентацияны өткізеді

Презентациямен

танысады

5

8

минут

а)

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ә)

тест сұрақтарын дайындау

а) кластер

1.ХҮІ-ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ хандығының саяси

жағдай қандай болды?

2. ХҮІ-ХҮІІІ ғасырдағы Қазақ-жоңғар қатынастары.

3.Жоңғар мемлекеті.

ә)Бір

оқушыға тақырып бойынша тест дайындау тапсырмасы беріледі

Сұрақтарға

жауап береді

Кластерді

қорғайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы

10 сұрақтық тест дайындайды

6

3

минут

Топтар

бір бірінің тапсырмаларын мен тестерін тексереді

Тапсырмалардың

дұрыс орындағанын бақылайды

Басқа

топтардың тапсырмаларын мен тестерін тексереді

7

1,5

минут

Рефлексия:

сабақ сіздерге немен ұнады?

Жауаптарын

тыңдайды

Өз

пікірлерін стикерлер арқылы білдіреді

8

1,5

минут

Қорытындылау

Бейнефильм

Қорытынды

жасайды

Бағалайды

Үйге

тапсырманы жазады

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1141

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст